Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.

Terug

Klarna Factuur

Hoe moet ik mijn rekening betalen?

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om het factuurbedrag te betalen.

BELANGRIJK: Gebruik uitsluitend de door Klarna toegezonden betaalinformatie, omdat de betaling automatisch aan je rekening bij Klarna wordt toegewezen. Alternatief kun je ook direct inloggen bij Klarna en je factuur met 1-klik betalen.

Moet je meerdere facturen betalen? Maak dan de bedragen apart over en geef per factuur aan waarvoor. Zo garandeer je dat je betaling snel en correct wordt toegewezen.

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen