Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.

Terug

Trekking- & wandelschoenen

Mijn schoen is beschadigd, wat kan ik doen?

Een deskundige en optisch perfecte reparatie met gebruik van de originele materialen kan uitsluitend door onze reparatie-afdeling worden uitgevoerd:
Neem in dat geval contact op met je JACK WOLFSKIN STORE of met de winkelier, bij wie je de schoen hebt gekocht. Nadere informatie over de manier waarop je te werk moet gaan bij een reclamatie bij een Store of winkelier vind je hier.
Als je de schoen in de Jack Wolfskin Online-Store heb gekocht, dan vind je alle noodzakelijke informatie over de verder te volgen werkwijze hier.

Belangrijk: Als je je schoenen een keer voor reparatie of een reclamatie naar de JACK WOLFSKIN STORE moet brengen of naar ons moet sturen, reinig ze dan eerst grondig. Hartelijk dank!

Terug

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen