Een deskundige en optisch perfecte reparatie met gebruik van de originele materialen kan uitsluitend door onze reparatie-afdeling worden uitgevoerd:
Neem in dat geval contact op met je JACK WOLFSKIN STORE of met de winkelier, bij wie je de schoen hebt gekocht. Nadere informatie over de manier waarop je te werk moet gaan bij een reclamatie bij een Store of winkelier vind je hier.
Als je de schoen in de Jack Wolfskin Online-Store heb gekocht, dan vind je alle noodzakelijke informatie over de verder te volgen werkwijze hier.
Belangrijk: Als je je schoenen een keer voor reparatie of een reclamatie naar de JACK WOLFSKIN STORE moet brengen of naar ons moet sturen, reinig ze dan eerst grondig. Hartelijk dank!
Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Belangrijke opmerking voor de scheepvaart
Bestellingen in deze Online Shop kan alleen worden verzonden binnen het land
Houd de huidige Online Shop
Shops
Shipping can only be provided within the current country.
Selecteer een andere Online Shop
Shipping can only be provided within the current country.
Websites
Vul het e-mailadres van je account in, om een e-mail voor het resetten van je wachtwoord aan te vragen.
Geef je favoriete Store bij jou in de buurt aan als "My Jack Wolfskin Store" en je kunt op de verschillende productpagina's laten weergeven of het betreffende artikel in je Store voorhanden is.
{{jwsdwPicker.infoPicker.introduction}}
Als Mitglied der Jack Wolfskin Community bekommst du für diesen Einkauf
Für jeweils 1.000 Punkte erhältst du am Quartalsende einen 10 € Gutschein.