Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Retourzending

  • Als je een artikel wilt retourneren, kun je dit binnen 30 dagen kosteloos naar ons terugsturen.Maak daarvoor gebruik van ons retourenportal en begin je retourzending hier

    Verpak de te retourneren artikelen zorgvuldig in het pakket. Houd er rekening mee dat de artikelen moeten voldoen aan ons retourbeleid: de artikelen moeten ongedragen, onbeschadigd en compleet worden geretourneerd, inclusief etiket en originele verpakking. Indien de artikelen niet aan onze retourvoorwaarden voldoen, behouden wij ons het recht voor de producten te weigeren.

    Je pakket kun je vervolgens gratis afgeven in een DHL-pakketshop, een filiaal van de post of bij een DHL ServicePoint. Als speciale service kun je je pakketje ook eenvoudig en gratis in een JACK WOLFSKIN.

    Store afgeven. Houd er echter rekening mee dat er in de Store geen directe restitutie van de aankoopprijs van de door jou geretourneerde online-aankopen kan plaatsvinden!

  • Mocht een artikel toch niet aan je wensen voldoen, kun je het heel eenvoudig binnen 30 dagen gratis naar ons retourneren Je retourzending binnen 30 dagen erkennen wij als herroeping, zonder verdere verplichting tot het afgeven van nadere schriftelijke verklaringen.

  • Nee, binnen het land waarin is besteld, bieden we je een gratis retourzending aan. Gebruik voor een gratis retourzending het bijgevoegde retouretiket.
    Houd er rekening mee dat grensoverschrijdende retourzendingen (een retourzending uit een ander land dan het land waarin de bestelling is geplaatst) om logistieke redenen niet mogelijk zijn en dat wij bij het niet in acht nemen hiervan ontstane kosten niet voor onze rekening kunnen nemen.

  • Wij rekenen op je begrip voor het feit dat alleen ongedragen en onbeschadigde producten kunnen worden geretourneerd. We behouden ons het recht voor het terugnemen van producten, die niet voldoen aan onze eisen voor de teruggave, af te wijzen.
    Bovendien kunnen we alleen retourzendingen accepteren van artikelen die in de JACK WOLFSKIN Online-Shop zijn gekocht. Neem voor artikelen die in een JACK WOLFSKIN Store zijn gekocht direct contact op met de Store, waarin je je artikel hebt gekocht. Voor artikelen die in een winkel zijn gekocht, is de betreffende winkelier je directe contactpersoon.

    De uitvoerige retourvoorwaarden van onze JACK WOLFSKIN Online-Shop kun je op hier nalezen.

  • Na ontvangst en onderzoek van de producten door onze afdeling retouren ontvang je een e-mail van JACK WOLFSKIN, die de ontvangst van je retourzending bevestigt. Daarna vergoeden we je per omgaande het bedrag van je retourzending. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de door jou bij de bestelling gekozen methode van betaling.

    We behouden ons het recht voor het terugnemen van producten, die niet voldoen aan onze eisen voor de teruggave, af te wijzen.

  • Zodra een retourzending bij ons is binnengekomen en gecontroleerd, ontvang je een e-mail van JACK WOLFSKIN, waarin de ontvangst van je retourzending wordt bevestigd. Houd er rekening mee dat afhankelijk van de omvang van je retourzending, de opgegeven redenen voor je retourzending en tijdens uitverkoopperiodes de controle enige tijd in beslag kan nemen.Onmiddellijk na afronding van de controle restitueren we het bedrag van je retourzending.

  • Wij wijzen erop dat volgens onze Voorwaarden voor retournering alleen ongedragen en onbeschadigde producten in de originele verpakking kunnen terugnemen.

  • Ja, als speciale service kun je je pakketje ook eenvoudig en gratis in een JACK WOLFSKIN Store afgeven. De dichtstbijzijnde Store in jouw omgeving vind je hier.

    Attentie: in de Store kan niet direct de aankoopprijs van je online retourzending worden terugbetaald!

    Net als wanneer je je pakket bij een postfiliaal inlevert, wordt het pakket naar onze retourafdeling gezonden en daar gecontroleerd. Nadat de controle is afgerond en alles in orde is bevonden, vindt vervolgens de restitutie volgens de door jou gekozen betaalwijze plaats.

  • YouIn verband met je bestelling in de Online-Shop heb je een wettelijk recht op herroeping, waarvan uitsluitend ten gunste van jou mag worden afgeweken. Dat geeft je het recht om de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen te herroepen.

    De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou benoemde derde, die niet de vervoerder is, de producten in bezit heb of heeft genomen.

    Om je recht op herroeping uit te oefenen, moet je ons (JACK WOLFSKIN Retail GmbH, Jack Wolfskin Kreisel 1, 65510 Idstein, Bondsrepubliek Duitsland, E-mailadres: eshop@jack-wolfskin.com, Fax: 0049 (0) 6126 / 954 215) door middel van een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld een met de post verzonden brief, telefax of e-mail) informeren over je besluit tot herroeping.

    Je kunt hiervoor het bijgevoegde model-herroepingsformulier gebruiken, wat echter niet verplicht is. Je kunt het model-herroepingsformulier hier downloaden. Je recht op herroeping kun je ook uitoefenen door de producten eenvoudig binnen de herroepingstermijn aan ons terug te sturen. Gebruik in dat geval absoluut altijd de bijgevoegde en vooringevulde retour-sticker.

    Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

  • Alle artikelen worden vóór de verzending door onze medewerkers nog een keer gecontroleerd op de kwaliteit ervan.Mocht het toch een keer gebeuren dat je een beschadigd artikel ontvangt, dan kun je daarover vanzelfsprekend bij ons reclameren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice of maak gebruik van het contactformulier.

    Je gratis retouretiket kun je online aanmaken. Maak daarvoor gebruik van ons retourenportal en begin je retourzending hier

  • In de regel ontvang je natuurlijk het door jou bestelde product. Mochten we echter bij wijze van uitzondering een keer een vergissing hebben gemaakt en je een verkeerd artikel hebben gezonden, stuur het dan samen met je beschrijving van het verzuim naar:\

    JACK WOLFSKIN Retail GmbH
    c/o E-COM RETOUREN
    Wulmstorfer Wiesen 25
    21629 Neu Wulmstorf
    Bondsrepubliek Duitsland

    Je gratis retouretiket kun je online aanmaken. Maak daarvoor gebruik van ons retourenportal en begin je retourzending hier

  • Als je bij een bestelling een waardebon of actiecode hebt ingewisseld en je retourneert je volledige bestelling, dan vervalt de waardebon helaas.

  • In principe worden bij een retourzending van de gehele bestelling de betaalde standaard vaste verzendkosten gerestitueerd.

  • Volg de retourinstructies op en geef je pakketje gratis af bij een DHL-pakketshop, bij een DHL ServicePoint of in een Hermes-pakketshop.

    Open nu de website van Klarna of de app. Selecteer daar de betreffende bestelling en klik op “Retouren aanmelden”.

    Je retourzending is nu aangemeld. Klarna schort je factuur op terwijl jij het product aan ons terugstuurt. Zodra het bij ons is aangekomen, werken wij je factuur bij Klarna bij.

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen