Direct naar de hoofdinhoud
Black Week: 25% op ALLES – ook afgeprijsde artikelen! De korting wordt direct in het winkelwagentje in mindering gebracht.
 Voor Dames | Voor Heren
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Levering

  • Normaal gesproken kan worden uitgegaan van leveringstijden voor beschikbare artikelen van 3-5 werkdagen na bevestiging van je bestelling. Indien eerdere leveringen nog niet volledig zijn betaald, behouden wij ons het recht voor de levering achter te houden.

    We proberen steeds om de door ons op het moment van je bestelling aangegeven leveringstijden na te komen. Leveringstijden hangen echter af van verschillende factoren, zoals bijvoorbeeld de soort en beschikbaarheid van de artikelen of het type levering. Daarom kunnen we helaas geen vaste leveringsdata garanderen. Vanzelfsprekend zullen we je over mogelijke vertragingen onmiddellijk informeren en je een schatting van de nieuwe leveringsdatum mededelen.

  • België, Frankrijk, Italië, Nederland: € 3,95 / gratis verzending vanaf € 100,00

    Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Tsjechië, Zweden: € 4,95 / gratis verzending vanaf € 100,00

  • De levering gebeurt via DHL aan het door jou gekozen leveringsadres.

  • Grensoverschrijdende leveringen (buiten het land waarin de bestelling is geplaatst) zijn momenteel om logistieke redenen helaas niet mogelijk.
    Het factuuradres moet zich in een lidstaat van de Europese Unie (EU) dan wel in een lidstaat van de Europese Economische Ruimte (EER) bevinden en het bezorgadres moet binnen het bezorgingsgebied van de door jou gekozen online-shop liggen.

    Een overzicht in welke landen onze Jack Wolfskin Online-Shop beschikbaar en dus een bestelling mogelijk is, vind je hier.

  • Tijdens het aankoopproces heb je de mogelijkheid om naast je factuuradres een afwijkend afleveradres aan te geven.

  • Om ervoor te zorgen dat je niet lang hoeft te wachten op je pakket, zijn onze logistieke processen zo snel dat een met succes afgeronde bestelling niet meer kan worden gewijzigd of geannuleerd. Je hebt wel de mogelijkheid om het pakket binnen 14 dagen aan ons te retourneren.
    Als je pakket op een verkeerd adres wordt afgeleverd, wordt het pakket meestal naar ons teruggestuurd.

  • Met "Click & Collect" bieden we je een geweldige service aan: je kunt je online bestelde artikel(en) vrij van verzendkosten naar een van onze JACK WOLFSKIN Stores laten sturen.

    Kies daarvoor als afwijkend bezorgadres de functie "Bezorgen bij een JACK WOLFSKIN STORE". Je kunt je pakketje bij de als "My Store" opgeslagen Store laten bezorgen of kies een Store bij jou in de buurt met behulp van de Store Finder.

    Als je bestelling is geplaatst, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail en kun je je artikel(en) vervolgens meestal na drie werkdagen in het filiaal van jouw keuze afhalen.

    Verzeker je er daarnaast via de trackinglink in de verzendbevestigingsmail van dat de zending met succes is bezorgd.Je bestelling ligt gedurende 10 kalenderdagen in het filiaal van jouw keuze klaar om te worden afgehaald. Als je je bestelling niet binnen deze termijn afhaalt, wordt/worden je artikel(en) vanuit de winkel teruggestuurd naar onze afdeling retouren.

    Uitgebreide informatie over onze Click & Collect-service vind je hier.

  • Bij Click & Collect kun je gemakkelijk online en vrij van verzendkosten bestellen, de bestelling in de shop afhalen, deskundig advies krijgen en evt. het artikel in alle deelnemende JACK WOLFSKIN STORES retourneren.

    Hiervoor geef je je bestelling in onze Online-Shop op en kies je via de Store Finder als afwijkend bezorgadres (onder „Bezorgen bij een JACK WOLFSKIN Store") de door jouw opgeslagen "MyStore" of een Store bij jou in de buurt.Door deze bezorgoptie te kiezen, vervallen automatisch de verzendkosten.

    In de regel kun je je artikel(en) 3-5 dagen na ontvangst van de verzendbevestiging in het filiaal afhalen.

    Desgewenst kun je ook gebruik maken van het advies van onze experts in de Store of er extra accessoires vinden.

    Mocht je de artikelen willen retourneren, dan kun je dit direct in onze JACK WOLFSKIN Stores doen of ze eenvoudig met behulp van het bijgevoegde retouretiket aan ons retourneren.

    Attentie: een betaling of restitutie van het aankoopbedrag in de winkel voor Click & Collect-bestellingen is momenteel niet mogelijk.

    Uitgebreide informatie over onze Click & Collect-service vind je hier.

  • Grensoverschrijdende leveringen (buiten het land waarin de bestelling is geplaatst) zijn momenteel om logistieke redenen helaas niet mogelijk.Daardoor moet het factuuradres zich in een lidstaat van de Europese Unie (EU) dan wel in een lidstaat van de Europese Economische Ruimte (EER) bevinden en het bezorgadres moet binnen het bezorgingsgebied van de door jou gekozen online-shop liggen.

  • Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail.
    Afhankelijk van de verzendaanbieder word je in de e-mail geïnformeerd over het verzendingsnummer van je pakket en een link waarmee je de verzendstatus van je pakket kunt volgen.

  • Als je pakket beschadigd aankomt en/of er ontbreken producten, neem dan per omgaande contact op met onze klantenservice.
    In het geval van een beschadigd pakket zullen zij je vragen om indien mogelijk een foto te sturen.
    Als er een zending verloren gaat, wordt je gevraagd een aantal formulieren in te vullen.

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen