Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Klantenreclamaties

  • Houd er alsjeblieft rekening mee dat de werkwijze bij een reclamatie al naargelang waar je het te reclameren artikel hebt gekocht verschillend is.

    Mocht je het te reclameren artikel in onze online-shop hebben gekocht, dan vind je alle noodzakelijke informatie over de verder te volgen werkwijze hier.

    Heb je het artikel bij een winkelier of store gekocht, kun je met betrekking tot de verdere werkwijze hier informatie krijgen.

  • Als je je artikel in onze Online-Shop hebt gekocht, ga dan als volgt te werk:
    Plak eenvoudig de retoursticker op je pakket en stuur dit naar het volgende adres:

    JACK WOLFSKIN Retail GmbH
    c/o E-COM RETOUREN
    Wulmstorfer Wiesen 25
    21629 Neu Wulmstorf
    Germany

    Als je geen retoursticker bij de hand hebt, neem dan gewoon contact op met onze klantendienst via eshop@jack-wolfskin.com; zij zullen je graag een nieuwe toezenden, zodat de retourzending voor jou gratis is.

    Hierbij kun je ook een gewenste regeling (reparatie, vergoeding of vervangend artikel) aan te geven. Houd er echter rekening mee dat onze afdeling reclamaties pas na nader onderzoek van het artikel een beslissing kan nemen over de verdere procedure (reparatie, restituties of een vervangend artikel). Ook behouden we ons het recht voor om een reclamatie af te wijzen als de garantietermijn van 2 jaar is overschreden of er geen sprake is van een materiaal- of productiefout.

    Mocht je je artikelen in een store of bij een winkelier hebben gekocht, dan zijn deze je directe contactpersoon. Zie ook "Waar reclameer ik over mijn bij de store/winkelier gekochte producten?".

    Houd er rekening mee dat we het artikel nodig hebben om een beslissing over de reclamatie te kunnen nemen. Als het onderweg op reis niet mogelijk voor je is om het beschadigde artikel naar ons op te sturen, neem dan voor de verdere werkwijze contact op met ons serviceteam service@jack-wolfskin.com.

  • Mocht er onverhoopt sprake zijn van een reclamatie, dan helpt de Store of de winkelier, bij wie het product is gekocht, je bij overlegging van de kassabon graag verder.
    In principe nemen de Stores alle JACK WOLFSKIN producten voor de afhandeling van reclamaties in behandeling. Dat houdt ook producten in die in de trekking-, -outdoor- of sportspeciaalzaak of via een postorderbedrijf zijn gekocht.

    Attentie: Bij producten die niet in JACK WOLFSKIN STORES zijn gekocht, kan de koopprijs alleen via de leverancier zelf bij wie het product is aangeschaft, worden gerestitueerd.
    Restitutie van geldbedragen is in principe uitsluitend tegen overlegging van de kassabon mogelijk.

  • Neem voor de verdere procedure contact op met ons serviceteam via service@jack-wolfskin.com.

  • In het algemeen is het retourneren van producten zonder kassabon niet mogelijk. Let er daarom goed op je kassabon te bewaren en desnoods een kopie te maken, omdat het bewijs van aankoop bij reclamaties of bij diefstal voor onze verzekeringsmaatschappijen belangrijk is.

    Informatie over je bestellingen in onze JACK WOLFSKIN Online-Shop worden automatisch bij ons opgeslagen*. Bij verlies van de documenten kan er een kopie bij onze klantenservice worden opgevraagd.

    *Je gegevens worden alleen in het kader van je bestelling bij ons opgeslagen en niet voor andere doeleinden gebruikt.

  • Als je ontevreden bent over de kwaliteit van de online gekochte artikelen en hierover wilt reclameren, dan verzoeken we je per omgaande en binnen de garantieperiode van 2 jaar over het artikel te reclameren.

  • Natuurlijk proberen we rekening te houden met je wens. Wij hopen echter op je begrip voor het feit dat wij ons het recht moeten voorbehouden om na een nader onderzoek eventueel een andere beslissing te nemen.
    Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je in plaats van een vervangend artikel een restitutie krijgt, omdat een artikel niet langer beschikbaar is in jouw maat en/of kleur.
    Of je krijgt je artikel gerepareerd terug in plaats van een nieuw artikel: als uit het onderzoek van de reclamatie-afdeling blijkt dat een reparatie nog mogelijk is, dan zullen wij natuurlijk vanuit duurzaamheidsoogpunt voor reparatie gaan, om je JACK WOLFSKIN artikel te blijven behouden alvorens je een nieuw artikel toe te sturen en het gereclameerde artikel te moeten vernietigen.
    Mocht je het een keer niet eens zijn met onze oplossing voor je reclamatie, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Ja, dat is mogelijk. Onze Stores en lokale winkeliers bij jou in de buurt helpen je graag verder en zorgen voor het bestellen van de betreffende reserveonderdelen/reparatiematerialen.
    Voor aanvragen van onderdelen met betrekking tot je online bestelling kun je altijd contact opnemen met ons serviceteam via service@jack-wolfskin.com. Zij helpen je graag verder.

  • Ja. Mocht er sprake zijn van een dergelijke reclamatie, dan helpt de Store of leverancier bij jou in de buurt graag verder. Deze bepalen vervolgens of een reparatie ter plaatse mogelijk is of dat het artikel moet worden opgestuurd.
    Voor aanvragen van onderdelen met betrekking tot je online bestelling kun je altijd contact opnemen met ons serviceteam via service@jack-wolfskin.com. Zij helpen je graag verder.

  • Gespen:
    Wees voorzichtig met de gespen, want bijv. erop gaan staan, blijven haken of vastklemmen bijv. in de kofferbak kan onzichtbare breuken tot gevolg hebben. Als je langere tijd met de rugzak onderweg bent, neem dan reservegespen mee die zonder naaien aan de riemen kunnen worden bevestigd.

    Scheuren:
    Met weefseltape kun je een scheur in de pakzak dicht maken.
    Ritssluitingen sluiten weer goed als je de glijder met een tang iets samenknijpt.

    Natuurlijk weten we dat je tijdens een groot avontuur geen onnodige ballast kunt meenemen. Gooi je product niet weg. Wij vertrouwen op je begrip voor het feit dat wij een reclamatie alleen kunnen bewerken als wij over het betreffende product kunnen beschikken om het te onderzoeken.

    Houd er alsjeblieft rekening mee dat de werkwijze bij een reclamatie al naargelang waar je het te reclameren artikel hebt gekocht verschillend is.
    Mocht je het te reclameren artikel in onze online-shop hebben gekocht, dan vind je alle noodzakelijke informatie over de verder te volgen werkwijze hier.
    Heb je het artikel bij een winkelier of store gekocht, kun je met betrekking tot de verdere werkwijze hier informatie krijgen.

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen