Direct naar de hoofdinhoud
Slechts tijdelijk: 15% op al afgeprijsde artikelen in de outlet! De korting wordt direct in het winkelmandje in mindering gebracht. Nu shoppen
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Klantaccount

  • Als geregistreerde klant kun je je persoonlijke en inloggegevens beheren en verschillende bezorgadressen opslaan. Hier heb je onder andere de mogelijkheid om je favoriete Store onder „My Store“ vast te leggen.

    Door het aanmaken van je favoriete Store kun je op de verschillende productpagina's zien of het betreffende artikel in je Store voorhanden is. Door de mogelijkheid „Click & Reserve“ kun je dit artikel vervolgens in je Store reserveren. Mocht het artikel in je Store niet voorhanden zijn, dan heb je de mogelijkheid om het met „Click & Collect“ in je maat naar de Store van jouw keuze te laten sturen.

    Als geregistreerde klant kun je je favoriete producten snel en eenvoudig in het boodschappenlijstje opnemen. Je hebt ook de beschikking over een overzicht van actuele en vroegere bestellingen.

    Verder hoef je niet bij elke bestelling opnieuw je factuur- en verzendgegevens in te voeren, behalve wanneer je een ander afleveradres kiest. Je betalingsgegevens slaan we voor je eigen veiligheid bewust niet op.

  • Er zijn twee mogelijkheden om een klantaccount aan te maken:

    Via het persoonsicoontje (rechtsboven op de homepage) kom je op de aanmeldingspagina , om een nieuw account aan te maken. Daarvoor vul je onder "Ik ben nieuw hier" je e-mailadres en een door jou gekozen wachtwoord in en klik je op de knop "Account openen". Vervolgens krijg je een e-mail, waarin je je aanmelding voor het klantaccount bevestigt.

    Alle verdere persoonlijke gegevens kunnen na de eerste keer met succes inloggen in het klantaccount worden ingevuld en opgeslagen.

    Alternatief heb je ook na elke bestelling de mogelijkheid om een klantaccount aan te maken:

    Nadat je je bestelling met succes hebt afgerond, krijg je de pagina met de melding „Hartelijk dank voor je aankoop“ te zien. Daarnaast vind je aan de linker kant het veld „Klantaccount aanmaken“, hiervoor hoef je alleen maar bij het door jou aangegeven e-mailadres een wachtwoord vast te leggen en op de knop „Account openen“ te klikken voordat je een e-mail ter bevestiging van het klantaccount krijgt.

  • Ja, je kunt ook zonder klantaccount in de Online-Shop bestellen.
    Daarvoor doorloop je het aankoopproces eenvoudig als "Gast" en geef je aansluitend je factuuradres en evt. ook een afwijkend afleveradres aan.
    Voor je bestelling ontvang je een uniek klantnummer dat niet overeenkomt met een bij ons geregistreerde klantaccount. Je gegevens worden alleen in het kader van je bestelling bij ons opgeslagen en niet voor andere doeleinden gebruikt.

  • Dat is toch geen probleem, dat kan gebeuren!

    Om een nieuw wachtwoord aan te maken, klik je op de knop "Mijn account" om zoals gebruikelijk in te loggen.
    Daar heb je de mogelijkheid een nieuwe account te openen of je toegangsgegevens voor het bestaande account in te vullen. Onder dit punt klik je op "Wachtwoord vergeten?" en je ontvangt een e-mail met alle andere informatie die nodig is om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik hier, als je een nieuw wachtwoord nodig hebt.

  • Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, druk je op de knop "Mijn account" en log je in met je e-mail-adres.
    Daar heb je nu toegang tot je persoonlijke gegevens en kunt deze desgewenst wijzigen.

    Als je je e-mailadres in je klantaccount wilt veranderen, stuur dan een e-mail naar info@jack-wolfskin.com

  • Jammer dat je wilt opzeggen! Is er nog iets dat we voor je kunnen doen?
    Als je je account wilt verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Daar kunnen ze je verder helpen en je persoonlijke gegevens wissen.
    Graag zouden wij ook willen weten wat de aanleiding was voor je besluit. Misschien vinden we samen nog een oplossing?

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen