Direct naar de hoofdinhoud
Slechts tijdelijk: 15% op al afgeprijsde artikelen in de outlet! De korting wordt direct in het winkelmandje in mindering gebracht. Nu shoppen
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Waardebonnen

  • Je waardeboncode kun je onder het winkelmandje in het veld "Heb je een waardebon- of actiecode" invoeren.

    • Om het invoerveld te openen klik je eerst op "Heb je een waardebon- of actiecode?".
    • Dan voer je de betreffende waardebon- of actiecode in. Let daarbij op dat je de code exact zo invoert als deze in de e-mail of de flyer is geschreven. Let op hoofdletters en kleine letters en op speciale tekens.
  • Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een waardebon of actiecode niet kan worden ingewisseld:

    • Als een waardebon of actiecode niet kan worden ingewisseld, kan dat komen doordat de code eventueel verkeerd is ingevoerd of omdat de acties niet met elkaar kunnen worden gecombineerd.
    • Let ook op de juiste spelling (hoofdletters, kleine letters en de invoer van scheidingstekens).
    • Houd er ook rekening mee dat wij per aankoop in de regel slechts één actiewaardebon accepteren.
    • Bij enkele waardebonnen moet een minimumbestelwaarde zijn bereikt.
    • Enkele waardebonnen zijn uitgesloten voor artikelen in de Sale.
    • De waardebonnenactie kan misschien ook al afgelopen zijn.

    Is je invoer geslaagd, dan wordt er een groene bevestigingsmelding weergegeven en wordt het betreffende bedrag van het totaalbedrag afgetrokken.

  • In de regel kunnen waardeboncodes niet worden gecombineerd, reden waarom per bestelling slechts één waardeboncode kan worden ingewisseld.

  • Als je bij het plaatsen van een bestelling vergeten bent je waardeboncode te verzilveren, is het helaas niet meer mogelijk de waardebon achteraf nog in te wisselen.
    Je kunt de waardebon echter te allen tijde bij een nieuwe bestelling gebruiken.

  • Als je bij een bestelling een waardebon of actiecode hebt ingewisseld en je retourneert je volledige bestelling, dan vervalt de waardebon helaas.

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen