Direct naar de hoofdinhoud
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Online-bestelling

  • In onze JACK WOLFSKIN Online-Shop kun je 24 uur per dag producten bij je thuis bestellen. In slechts enkele stappen rond je een bestelling af:

    Klik daarvoor in de specifieke afbeelding van je gewenste product op de gewenste kleur en de passende maat. Vervolgens leg je het artikel in het winkelmandje. Dat gaat heel gemakkelijk door te klikken op de knop ""in het winkelmandje"". Daarna heb je de mogelijkheid om nog verder te winkelen of direct naar het winkelmandje te gaan. Daar vind je een lijst van de door jou geselecteerde producten die je desgewenst nog een keer kunt wijzigen. Vervolgens klik je op gele button ""Naar de kassa"".
    Vanaf hier zijn het nog slechts drie stappen naar de succesvolle afronding van je bestelling.

    Stap 1 – De aanmelding
    Als je al over een klantaccount beschikt, meld je je in de eerste stap met je klantgegevens aan. Als je je nog niet bij ons hebt aangemeld, kun je hier een account aanmaken. Wil je geen klantaccount aanmaken, dan kun je ook heel gemakkelijk als gast bestellen.

    Stap 2 – De verzending
    In de volgende stap geef je je factuuradres en je geboortedatum op. Houd er rekening mee dat de met een sterretje * aangegeven verplichte velden absoluut moeten worden ingevuld om een bestelling af te ronden. Als je je telefoonnummer achterlaat, kan onze klantenservice bij eventuele problemen met je bestelling gemakkelijk contact met je opnemen.
    Bij de keuze van het bezorgadres kun je zelf bepalen of je je pakketje bij een JACK WOLFSKIN STORE naar keuze, op je factuuradres of op een alternatief bezorgadres wilt laten bezorgen.
    Houd er rekening mee dat sommige leveringsopties afhankelijk zijn van de verzendaanbieder en mogelijk bij een wisseling van aanbieder niet beschikbaar kunnen zijn. Als je al als klant geregistreerd bent, zijn je gegevens al opgeslagen en kun je direct naar de volgende stap verder gaan, tenzij je iets aan de gegevens wilt veranderen. Door op de knop ""Verder"" te klikken, ga je door naar de volgende stap. Mocht je een keer niet doorgaan naar de volgende stap, dan krijg je een desbetreffende foutmelding weergegeven.

    Stap 3 – Betaling/overzicht
    Hier kies je de gewenste betaalwijze. Mocht de betaalwijze 'op rekening' na de uitgevoerde kredietwaardigheidscontrole niet beschikbaar zijn, dan verzoeken we je een andere betaalwijze te selecteren. Daarna kun je je bestelling afronden. Als de bestelling met succes is geplaatst, verschijnt er een desbetreffende melding. Daarnaast ontvang je een bestelbevestiging per e-mail.

  • Nee, je kunt ook zonder klantaccount in de Online-Shop bestellen. Daarvoor doorloop je het aankoopproces eenvoudig als "Gast" en geef je aansluitend je factuuradres en evt. ook een afwijkend afleveradres aan.
    Voor je bestelling ontvang je een uniek klantnummer dat niet overeenkomt met een bij ons geregistreerde klantaccount. Je gegevens worden alleen in het kader van je bestelling bij ons opgeslagen en niet voor andere doeleinden gebruikt.

  • "De Online-Shop van JACK WOLFSKIN kent geen minimumbestelwaarde.
    Een vaste bestellimiet kent onze Shop niet."

  • Soms kunnen er zich onvoorziene problemen voordoen. Als er onjuiste gegevens worden ingevoerd, wordt er in de regel een foutmelding weergegeven.

    Onze klantenservice helpt je ook graag verder als je je bestelling niet kunt afronden.
    Houd bij voorkeur zoveel mogelijk informatie, zoals de foutmelding of welke browser je hebt gebruikt, bij de hand als je belt of voeg deze in de vorm van een screenshot toe aan je e-mail..

  • Als je bestelling met succes is geplaatst, verschijnt een desbetreffende melding in het groen. Onmiddellijk daarna ontvang je per e-mail een bestelbevestiging. Zodra je producten op weg zijn naar je, meestal 1-2 dagen nadat je bestelling is geplaatst (behalve in het weekend), ontvang je nogmaals een verzendbevestiging.
    In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat niet alle artikelen van je bestelling in een keer kunnen worden verzonden. In dat geval informeren we je in een aparte e-mail over een gedeeltelijke levering en/of annulering.

  • Als je het niet meer kunt afwachten tot je nieuwe JACK WOLFSKIN-uitrusting bij je arriveert, kun je de status van je bestelling rechtstreeks vanuit je klantaccount controleren of alternatief via DHL.

  • Nee, onze processen zijn zo snel om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk ontvangt, waardoor een adreswijziging achteraf niet meer mogelijk is.
    Als je je bestelling achteraf wilt wijzigen, verzoeken we je een nieuwe bestelling te plaatsen en de niet benodigde bestelling binnen 14 dagen aan ons te retourneren.

  • Om ervoor te zorgen dat je niet lang hoeft te wachten op je pakket, zijn onze logistieke processen zo snel dat een met succes afgeronde bestelling niet meer kan worden geannuleerd.

  • Als je niet in staat bent om je bestelling online te plaatsen of mochten er zich daarbij problemen voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice voor een telefonische bestelling.

    Onze klantenservice bereik je via het gratis telefoonnummer:
    00800-96537546
    00800-WOLFSKIN

  • De factuur met gegevens over de bankrelatie van JACK WOLFSKIN vind je in de bijlage van je bestellingsbevestiging, die je via e-mail. wordt toegezonden.
    Als het factuuradres niet overeenkomt met het afleveradres, wordt de factuur bij je bestelling in de verzenddoos gestopt.

    Helaas is het op dit moment niet mogelijk om je factuur via je klantaccount op te vragen.

    Mocht je je factuur niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Momenteel bieden wij geen cadeauverpakkings-service aan. Bij een pakketje met een afwijkend bezorgadres wordt echter geen factuur bijgevoegd.

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen